Friday, March 18, 2011

Why?

Haa...tengok header kat atas tu..sound a bit emo kan?sebenarnya 'why' tu aku tujukan kt laptop,,kat cd game,,kat diri aku jugak kot..Ok...Kisah Bermula..........

Baru2 ni aku excited sangat nak beli cd game baru..tunggu punya tunggu..akhirnya dapat jugak aku beli cd game yg aku nak sangat tu..cd ape lah sangat..cd game budak2..hehe..The Sims 3 Late Night..haa..tulah cd 'bertuah' tu..cd nye mahal sikit lah dari the sims 3 yg biasa tu..tak kisahlah..nak main punya pasal..

Namun Begitu,,-..- yang hapraknye apabila cd itu tidak boleh diinstall..nak dekat sepuluh kali aku uninstall..aku reinstall balik...tetap tak jalan..so,,cari lah solution kt internet..google punya google,,jumpa lah beberapa cara..yg konon boleh solve problemo aku ni haa..

TETAPI...tak jalan jugak!!!!!!!!!Adehhhhh,,ape nak buat ni??Sakit hati den ni haa..duit pun dah melayang...
Sabo jelah.. -..-

2 comments:

  1. hmmm, kau mintak ah tolong orang install kan. atau kau tanya abg jual cd tu balik, cre nak install die.

    ReplyDelete
  2. malas lah nak hadap muka tauke tu..hehe..sbb waktu aku beli tu aku ckp aku tau install..hahahaha..padan lah muka aku.. =='

    ReplyDelete